پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4397
-
الف
+

واکنش هنرمندان نسبت به فوت حبیب الله کاسه‌ساز

با شنیده شدن خبر فوت حبیب الله کاسه‌ساز ، هنرمندان و چهره‌های معروف، نسبت به این ضایعه واکنش نشان دادند.

با شنیده شدن خبر فوت حبیب الله کاسه‌ساز ، هنرمندان و چهره‌های معروف، نسبت به این ضایعه واکنش نشان دادند.

به گزارش آی‌فیلم، خبر فوت این تهیه کننده سینما وتلویزیون باعث شد بسیاری از شخصیت‌های هنری و شناخته شده، نسبت به این خبر واکنش نشان دهند که در ادامه به برخی از آنها پرداخته می‌شود.

مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صدا و جمهوری اسلامی ایران: مرحوم حبیب‌الله کاسه‌ساز خالق آثار نوین در تلویزیون و سینما بوده است.

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین: آن مرحوم با شناخت صحیح از نیازهای هنری انقلاب خصوصاً در عرصه سینما گام‌های ارزشمندی برداشت و توانست اقبال عمومی را به هنر دفاع مقدس جلب کند.

محسن علی اکبری تهیه‌کننده سینمای ایران: در عرصه تهیه‌کنندگی شاید به صراحت بتوانم بگویم که هیچ تهیه‌کننده‌ای به اندازه حبیب الله کاسه‌ساز خوش حساب نبود و با همه برخورد خوبی داشت.

مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما وتلویزیون: حبیب اللّه کاسه‌ساز مخاطبان را نه تنها با سینمای دفاع مقدس بلکه با تمام سینمای ایران آشتی داد.

محمد خزائی تهیه‌کننده سینمای ایران: همیشه وقتی به مشکلی بر می‌خوردیم این حبیب بود که با نگاه مهربانانه خود صبورانه مشکلاتمان را حل می‌کرد.

حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینمای ایران مدتی پس از ابتلا به سرطان معده امروز صبح ۲۸ تیرماه، دار فانی را وداع گفت. 

گفتنی است، پیکر مرحوم حبیب الله کاسه‌ساز 9 صبح روز جمعه 30 تیرماه از ساختمان شماره 2 خانه سینما واقع در خیابان وصال به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

ص.گ

نظر شما
ارسال نظر